Retour

Een bestelling retourneren kan binnen veertien dagen. Deze zogenaamde ‘herroepingstermijn’ start vanaf de dag waarop je de bestelling hebt ontvangen.

 

Wanneer je je bestelling wilt retourneren, dien je dit binnen deze veertien dagen aan ons door te geven. Dat kan per post, fax (0114-381769) of e-mail (samengezond@boostgroup.nl). U kunt ook gebruik maken van ons retourformulier (PDF: 'herroepingsformulier'). Toegangskaarten en/of e-vouchers kunnen niet worden geretourneerd.

 

Als je in één keer meerdere bestellingen hebt geplaatst, of je bestelling bestaat uit meerdere onderdelen, dan verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je de laatste bestelling of het laatste onderdeel ervan hebt ontvangen.

 

Retouradres

De producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking te worden teruggestuurd. Je kunt je bestelling retourneren naar:

 

Menzis SamenGezond

Antwoordnummer 6068

5902 VB Venlo

Nederland

 

Betaling

Als je de bestelling retourneert, ontvang je de betaling(en) die je ervoor hebt gedaan binnen veertien dagen van ons terug. We wachten met terugbetaling tot we de bestelling hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt teruggezonden. Wij nemen de kosten voor het terugsturen van de bestelling voor onze rekening.

Garantie

Voor al onze producten gelden wettelijke garantierechten. Daarnaast heb je op bijna alle producten garantie volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. Hiervoor ontvang je een garantiebewijs in de verpakking of bij de bestelling. De datum waarop je het product hebt ontvangen, geldt als ingangsdatum van de garantieperiode.

 

Wil je een garantieclaim indienen? Neem dan altijd eerst contact op met de Boost klantenservice. De klantenservice geeft je meer informatie en bepaalt of een product gerepareerd of vervangen kan worden. Om gebruik te maken van de garantie, heb je de originele levernota nodig die we meesturen bij de bestelling. Je bent verplicht om het te repareren of te vervangen product te voorzien van een verpakking waarbij transportschade niet mogelijk is.

 

Als een product niet vervangen kan worden, storten we de punten en eventuele bijbetaling terug. Wij nemen de kosten voor het terugsturen van de bestelling voor onze rekening.

 

Geen garantie

Je hebt geen recht op garantie:

  • als er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht.
  • als de datum van de levernota gewijzigd of onleesbaar is.
  • bij gebreken aan het product die zijn ontstaan door onjuist gebruik, zoals het niet te werk gaan volgens gebruiksaanwijzing.
  • bij beschadiging door opzet of onoplettendheid.
  • bij van buiten komend onheil, zoals blikseminslag en stroomuitval.