Beter slapen door anders te eten?

Doe de test!

Kun je met eten je slaap verslechteren? Of juist bevorderen?
Slapen is ontzettend belangrijk voor onze gezondheid. Zonder een regelmatige en goede slaap worden ons lijf en onze geest al snel minder fit. Ook je eetpatroon heeft invloed op je slaap. Een dieet dat is afgestemd op jouw slaap- en eetritme kan jou helpen om goed en regelmatig te slapen. Hoe? Bekijk hieronder de documentaire. Wil je direct een gratis persoonlijk slaapdieet? Start dan de test.

 

Start de test

 

 
Experts | Marjolein van Kleef | Diëtist bij MyDailyLifestyle | Prof. Gerard Kerkhof | Slaapexpert | Lavinia Frantzen | Chef & receptontwikkelaar

Registreer gratis +125 Inloggen

Samen met slaap- en voedingsspecialisten hebben we een dieet gemaakt. Dit dieet helpt jou op weg helpen om je slaap te verbeteren. Op basis van je antwoorden krijg je een ‘profiel’ met een slaapdieet dat past bij jou. Je krijgt een weekmenu, inclusief recepten. Het meeste effect van je slaapdieet krijg je als je het minstens 2 weken volhoudt. 

 

Wil je variëren in het menu? Zorg er dan voor dat je dezelfde ingrediënten gebruikt en de aangegeven eettijden aanhoudt. Je kunt je slaapdieet dus ook na die 1e week makkelijk doorzetten.


Andere manieren om punten te verdienen

Online stress coach

Stress verminderen? De online coach helpt!

Activiteit toevoegen

  • Beweging

Slaap toevoegen

  • Ontspanning
Beter slapen door anders te eten?